27 October 2011

EdCoustic - Sendiri Menyepi

Hari nie asalnya nak buat kerja tapi En.Hubby terbawak paperworknya ke opis.. so kita layan lirik lagu nie ye...



Sendiri menyepi
Tenggelam dalam renungan
Ada apa aku
Seakan ku jauh dari ketenangan
Perlahan ku cari
Mengapa diriku hampa
Mungkin ada salah
Mungkin ku tersesat
Mungkin dan mungkin lagi
Oh Tuhan aku merasa
Sendiri menyepi
Ingin ku menangis
Menyesali diri
Mengapa terjadi
Sampai kapan ku begini
Resah tak bertepi
Kembalikan aku pada cahayaMu
Yang sempat menyala
Menerangi hidupku
Perlahan ku cari
Mengapa diriku hampa
Mungkin ada salah
Mungkin ku tersesat
Mungkin dan mungkin lagi
Oh Tuhan aku merasa
Sendiri menyepi
Inginku menangis
Menyesali diri
Mengapa terjadi
Sampai kapan ku begini
Resah tak bertepi
Kembalikan aku pada cahayaMu
Yang sempat menyala
Oh tuhan aku merasa sendiri
Aku merasa sendiri
Sampai kapan begini
Resah tiada bertepi Oh……
Ku ingin cahyaMu Menerangi hidupku U……

No comments:

Post a Comment