10 September 2011

Timbul semula! Haiiiiiiii!

Ceh! Intro cam happy gila2 lak alin... penat bebenonya.. dari semalam tak tdo lagi... Sebelum tu..

"Selamat Hari Raya Eidul Fitri ! 
Maaf Zahir & Batin"

Mai la dtg rumah tapi ckp awal2 kuih2 raya dah abis tau.. hehe bukan apa yg pemakan kuih raya kat rumah nie cik Aida sorang jea ngan mak dia nie jea.. abah dia ngan abg dia Luqman tu tak lalu kuih raya.. jadikan cerita.. separuh dah hantar rumah mak sebelum raya, separuh dah bawak ke rumah ma.. balance se bekas.. aida da bawak sekolah utk jamuan hari raya kat sekolah dia... yg tak bestnye ari nie dia da start merengget nak cookies .. "mak buat la cookies! mak buat la cookies"  dan ni la menambahkan rasa penatnya....... nie la cerita penat nye nie.. sebelum raya.. dok baca cookbook/ respi2  kat dapur .. balik raya.. flatttttttt...drpd pantai timur ke selatan mesia... terus demam...mak demam, anak demam..abah pun cam nak demam tapi terpaksa oak / tahan dulu.. .. 

semalam da kena mengadap lak cookbook lagi.. nie cookbook canggih lak Adobe Dreamweaver .. nolong cik suami dah tak cukup tgn nak siapkan demo program utk presentation pagi nie.. so apa lagi tenyeh la...semalaman.. sempat la half bake pagi tadi.. tak tau la ape ceritanya.. harap2 memuaskan la...Amin